Subject: Ehitusnõuete soov, Harjumaa, Kiili vald, Vaela küla
From: Tea Tõnts <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jul 2024 15:21:40 +0300

Tere!

TEHNILISTE TINGIMUSTE/ EHITAMISE NÕUETE KÜSIMINE KANGRU TEE T3
PÕHIPROJEKTILE, MAHASÕIT RIIGITEELT NR 11505 (Vaela tee)

VILprojekt OÜ koostab Baurexi OÜ tellimusel Harjumaal, Kiili vallas, Vaela
külas Kangru tee põhiprojekti (sh tänavavalgustuse, torustike jm
kommunikatsioonide projekteerimine). Kangru teel on puutumus (mahasõit)
riigitee nr 11505 Vaela teega km 1,18.

Dokumendile on lisatud kehtiva detailplaneeringu Tehnovõrkude joonis.

Soovime Kangru tee alt trasside ja torustike läbiviimist lahtikaevamise
teel (veetoru, kanalisatsioonitoru, sidekaabel, gaas jt). Tegu on
mootorsõidukitele tupiktänavaga. Sõidutee lõpus on (vahetus läheduses
objektile) jalakäijate sillaga.

Palume väljastada nõuded projekteerimisele/ehitamisele.

Kaaskiri manuses.

Tervitustega,

Tea Tõnts

Juhatuse liige

VILprojekt OÜ

Mob. 51 088 28

 <http://www.vilprojekt.ee/> www.vilprojekt.ee